وزش باد، بارش برف و باران تا اواخر روز چهارشنبه این هفته در شهر سراب

در نواحی سردسیر و کوهستانی استان، کولاک برف لغزندگی، اختلال در تردد، مه گرفتگی و کاهش دید و تداوم بسته شدن راه‌ها و در نواحی گرمسیر احتمال بارش تگرگ، آبگرفتگی معابر، جاری شدن روان آب و احتمال اصابت صاعقه دور از انتظار نیست و توصیه می‌شود از سفر‌های غیرضروری اجتناب و اقدامات پیش گیرانه انجام گیرد.

در اطلاعیه اداره کل هواشناسی استان آذربایجان شرقی آمده است: در نواحی سردسیر و کوهستانی استان، کولاک برف لغزندگی، اختلال در تردد، مه گرفتگی و کاهش دید و تداوم بسته شدن راه‌ها و در نواحی گرمسیر احتمال بارش تگرگ، آبگرفتگی معابر، جاری شدن روان آب و احتمال اصابت صاعقه دور از انتظار نیست و توصیه می‌شود از سفر‌های غیرضروری اجتناب و اقدامات پیش گیرانه انجام گیرد.

وزش باد گاهی تا شدید به ویژه در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه پیش بینی می شود و احتمال پرتاپ اجسام سبک و سقوط تابلو‌های تبلیغاتی و شکستن سرشاخه‌های درختان وجود دارد و توصیه می‌شود از حصارها، دیوارها، تابلو‌های تبلیغاتی، بنرها، داربست‌های فلزی، کابل‌های برق دوری و از توقف در این مکان‌ها، اجتناب شود.

روابط عمومی

روابط عمومی شهرداری سراب

پست بعدی

اسکان ۲ هزار و ۶۰۰ نفر گردشگر در اماکن رفاهی و اقامتی آموزش و پرورش تا روز اول فروردین ماه 1401

دوشنبه 1 فروردین 1401
رئیس اداره روابط عمومی آموزش و پرورش آذربایجان شرقی گفت: ۲ هزار و ۶۰۰ نفر در اماکن رفاهی و اقامتی آموزش و پرورش استان اسکان یافته اند.