تداوم عملیات اجرایی در کمربندی جنوبی شهر سراب

تدام عملیات اجرایی در فاز نخست کمربندی جنوبی شهر سراب (آیت الله ملکوتی)

به گزارش روابط عمومی شهرداری سراب عملیات اجرایی کمربندی جنوبی شهر سراب با جدیت در حال پیگیری و اجرا می باشد. محمدرضا علیپورآزاد، شهردار سراب در گفتگو با روابط عمومی شهرداری گفت بخشی زیادی از مسیر فاز اول کمربندی جنوبی با مالکین موجود در مسیر مصالحه و کار مسیرگشایی نیز در حال اجرا می باشد . جدول گذاری ابتدای مسیر نیز از طرف میدان انقلاب در حال انجام می باشد.

کمربندی جنوبی که به نام آیت الله ملکوتی نامگذاری شده است.

شهردار سراب در مراسم کلنگ زنی این پروژه در مردادماه 1400 گفت: این پروژه در حد فاصل میدان انقلاب تا چهارصد دستگاه، به مسافت ۱.۵ کیلومتر به عرض ۴۰ متر در حال احداث است.

محمدرضا علیپور افزود: تاکنون برای تملک اراضی در مسیر این طرح ۳۵۰ میلیارد ریال هزینه شده است و برای اجرای آن حدود ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار صرف خواهد شد.

نماینده مردم سراب در مجلس شورای اسلامی نیز با اشاره به تردد روزانه بیش از ۳۰ هزار خودرو در محور بستان آباد ـ سراب در فصل تابستان بر ضرورت تسریع در اتمام عملیات احداث این طرح تاکید کرد.

یوسف داوودی افزود: از مسافت ۷۵ کیلومتری این محور، عملیات اجرایی ۶۳ کیلومتر به پایان رسیده است و امیدواریم ۱۲ کیلومتر باقی مانده نیز تا فرا رسیدن فصل سرما به بهره برداری برسد.

روابط عمومی

روابط عمومی شهرداری سراب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

☑️ساماندهی ایستگاه های تاکسی در سراب

سه‌شنبه 20 مهر 1400
با همکاری شهرداری سراب و پلیس راهور شهر سراب در راستای مصوبات شورای ترافیک شهرستان سراب ایستگاه های تاکسی سطح شهر سراب با استفاده از جداکننده فلزی ساماندهی شد.