پیام تبریک مهندس علیپور آزاد، شهردار سراب به مناسبت عید سعید فطر

رمضان، ماه نزول قرآن، ماه معرفت و رحمت، ما عشق و دلدادگی، ماه عبودیت و ماه توشه برداشتن از خوان پر از سخاوت خداوندی است.
خداوند رحمان را هزار هزار شکر که عمر و توفیق داد تا رمضانی دیگر در طریق بندگی‌اش قدم برداریم و در هوای جانفزای لیالی قدر جانی تازه کنیم.
اینک رمضان عزیز رخت سفر می‌بندد تا سالی دگر که آیا لیاقت و حیات داشته باشیم طعم عاشقی را در کوچه‌باغ‌های خوش‌عطر شب‌ها و روزهایش قدم بزنیم یا تقدیرمان چیز دیگری باشد…
شکر و صد شکر که افسوسِ وداع ماه میهمانی خدا با سلام عاشقانه‌ی عید مومنین و خداجویان همراه می‌شود و جان‌های بیقرار، در ایستگاه فطر، عاشقانه سر بر خاک بندگی ساحت ربوبی‌اش می‌ساید.
حالا در قرارگاه عید سعید فطر، اینجانب به عنوان خدمتگزار مردم شریف و خداجوی سرابی مراتب تبریک صمیمانه‌ی خود را به محضر همه‌ی شما همشهریان عزیز تقدیم می‌نمایم و توفیق روزافزون همه‌ی شما را از درگاه حضرت حق خواستارم.
محمد رضا علیپور آزاد، شهردار سراب
روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری سراب

روابط عمومی

روابط عمومی شهرداری سراب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

واژگونی یک دستگاه خودرو سواری پرشیا در مسیر روستای قزلکچی سراب

پنج‌شنبه 15 اردیبهشت 1401
به گزارش سازمان آتش نشانی شهرداری سراب پس از وقوع حادثه واژگونی برای خودرو سواری پرشیا در ساعت ۱۸ امروز در مسیر روستای قزلکچی نیروهای آتش نشانی و امدادی در محل حادثه حاضر و نسبت به امداد رسانی اقدام نمودند.قره لوئی مسئول آتش نشانی شهرداری گفت: با حضور به موقع […]