طرح ساماندهی و رفع سد معبر با جدیت ادامه خواهد داشت.

با رونق بازارچه محلی نیازهای بالقوه خریداران و همچنین فروشندگان برآورده خواهد گردید.

با رونق بازارچه محلی نیازهای بالقوه خریداران و همچنین فروشندگان برآورده خواهد گردید.

به گزارش روابط عمومی شهرداری سراب، پیرو اطلاعیه ­های صادره در رابطه با ساماندهی و رفع سد معبر از معابر سطح شهر، نیروهای خدمات شهری شهرداری سراب با همکاری خوب اصناف و مغازه داران محترم سطح شهر اقدام به رفع و ساماندهی سد معبر از معابر سطح شهر نمودند که با توجه به رضایتمندی شهروندان، اجرای این طرح به صورت جدی از طرف شهرداری ادامه خواهد داشت، ضمن تشکر از اصناف و مغازه داران محترم،  در جهت همکاری صمیمانه با شهرداری ، دست فروشان عزیز نیز می توانند از محل پنج شنبه بازار که دارای فضای مناسب برای پارک وسایل نقلیه و دسترسی مناسب شهروندان می باشد جهت فروش وسایل و اقلام خود استفاده نمایند.

حضور همه دست فروشان در محل پنج شنبه بازار (بازارچه روز) از طرفی موجب رونق در کسب و کار دست فروشان عزیز  و از یک سوی دیگر با توجه به موقعیت محل، موجب دسترسی راحت شهروندان جهت تامین اقلام مورد نیاز خواهد شد. با رونق این بازار نیازهای بالقوه خریداران و همچنین فروشندگان برآورده خواهد گردید.

شهرداری سراب محل های دیگری نیز جهت ایجاد بازارچه های محلی در نظر گرفته که اطلاع رسانی لازم در این رابطه انجام خواهد شد.

روابط عمومی

روابط عمومی شهرداری سراب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

پیگیری مسائل و مشکلات مربوط به مسکن مهر گلک آباد

شنبه 20 شهریور 1400
پیگیری مشکلات مربوط به منطقه گلک آباد ومسکن مهر گلک آباد با حضور دکتر شهرام اشرافی رییس شورای اسلامی شهر سراب، شهردار و رئیس محترم آب و فاضلاب شهرستان سراب