شهید عارف فتحی

به برادرانم می‌گویم که دفاع از انقلاب و پشتیبانی از رهبر انقلاب و مسؤولان دلسوز کشور از اهم واجبات است،

زندگی شهید عارف فتحی

شهید «عارف فتحی» پنجم مرداد ۱۳۴۲ در شهرستان سراب چشم به جهان گشود. وی پس از پیروزی انقلاب شکوهمند  اسلامی و آغاز دفاع مقدس راهی جبهه‌های حق علیه باطل شد و پس از چندی مجاهدت در راه اسلام، سرانجام در تاریخ ۵ اردیبهشت‌ماه ۱۳۶۵ در مریوان به شهادت رسید.

وصیت‌نامه شهید:

من از این که مسلمان و پیرو مذهب جعفری بوده و مقلد امام خمینی هستم، بسیار خشنودم و از خدای مهربان که این توفیق را به من بخشیده است، بسیار سپاس‌گزارم که در این زمان پا به دنیا گذاشته‌ام و زیر لوای اسلام و به رهبری سید والا مقام، حضرت امام خمینی زندگی می‌کنم و طبق دستور او که فرمان خدا و اسلام است، در جبهه‌ی حق علیه باطل شرکت نموده و از شرف اسلام و قرآن دفاع می‌کنم. از خدای مهربان که قادر و ناظر به همه چیز است، می‌خواهم که مرا در انجام این امر مهم یاری فرماید.

وظیفه‌ هر مسلمان و هر ایرانی است، به هر نحوی که می‌تواند از آرمان و هدف انقلاب خود که اسلام و قرآن است، دفاع کند. البته من کوچک ‌تر از آن می باشم که خود را سرباز اسلام و ایران بنامم، ولی این را می‌توانم بگویم که سکوت در برابر ظلم، از گناهان کبیره است، چون این را رهبرم، دینم و قرآنم به من آموخته است.

به برادرانم می‌گویم که دفاع از انقلاب و پشتیبانی از رهبر انقلاب و مسؤولان دلسوز کشور از اهم واجبات است،

منبع: سراب نیوز

روابط عمومی

روابط عمومی شهرداری سراب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

طبیعت زیبای روستای آغمیون

یکشنبه 12 اردیبهشت 1400